logo

маориф

ОМӮЗГОР. ҲАМҚАДАМИ ЗАМОН БОШЕМ!

Масъалаи баланд бардоштани сифати таълим, хоса дар зинаи таҳсилоти ибтидоӣ, аз масъалаҳои муҳиму асосии соҳаи маориф маҳсуб мешавад. Ба ин хотир, ба ташаккулу инкишофи тафаккури кӯдак маҳз дар ин давра масъулон аҳамияти махсус медиҳанд. Ба масал ин ниҳолон ба тарбия ва ғамхории боғбон бештар ниёз доранд.
Албатта, вазифаи ҳар омӯзгор, пеш аз ҳама, бо фаъолияти дурусту пурсамар баланд бардоштани сифати таълиму тарбия мебошад. Агар ин масъулият эҳсос нагардад, умед ба пешрафти соҳа намемонад ва ҳам дурри мақсуд ба даст намеояд. Омӯзгор дар назди Ватан ва ҷомеа масъул аст, ки ба навомӯзон дониш бидиҳад ва дар тарбияи дурусти онҳо саҳм бигирад.
Сарвари давлат Эмомалӣ Раҳмон аз ин рӯ, аз оғози фаъолияти роҳбарии худ маорифро соҳаи афзалиятнок эълон намуд. Дар баробари он, ба мақоми омӯзгор баҳои баланд дод. Аз ҷумла, изҳор дошт, ки ӯ дар раванди таълиму тарбия бо падару модар ва шахсоне, ки онҳоро иваз менамоянд, нақши асосӣ дорад ва ҳамчун раҳнамои маънавӣ масъул аст, ки насли шоистаи давронро ба камол бирасонад. Ба ҷуз ин, бо таъкид изҳор медорад, ки дар ин раванд ҳуқуқи хато карданро надорад. Чаро? Чунки тақдири насли ояндасоз ва пешбарандаи давлату ҷомеа дар дасти ӯ мебошад.
Бояд махсус ёдовар шуд, ки Президенти мамлакат дар Паёми навбатии хеш ба Маҷлиси Олии кишвар ба ин масъала бештар таваҷҷуҳ зоҳир карда, аз ҷумла таъкид намуданд: «Дар шароити кунунӣ баланд бардоштани сатҳу сифати таълим дар ҳамаи зинаҳои таҳсилот вазифаи аввалиндараҷаи кормандони соҳаи илму маориф мебошад».
Ҳамзамон аз мо – омӯзгорон талаб карданд, ки ба сатҳи азхудкунии фанҳои дақиқ бештар таваҷҷуҳ зоҳир бикунем. Мақсад аз ин ҳама таъкидҳо ва талабот чист? Посухро ба ин пурсиш аз Паём Сарвари давлат пайдо карда метавонем: «Тоҷикистон аз рӯи барномаҳои давлатии қабулкардаи Ҳукумат минбаъд ба сӯи мамлакати саноатӣ қадам гузошта, дар ояндаи наздик талабот ба мутахассисони сатҳи баланди касбҳои техникӣ ва технологӣ хеле зиёд мешавад». Вобаста ба ин, моро зарур аст, ки дар асоси дурнамои мазкур хонандагонро аз ҳозир омода бисозем ва барои баланд бардоштани сатҳу сифати таълим ҳама донишу таҷриба, саъю кӯшишамонро ба харҷ бидиҳем.
Гулнора ҶАББОРОВА,
омӯзгори муассисаи таҳсилоти
миёнаи №86 – и ноҳияи Синои шаҳри Душанбе 


Баёни ақида (0)    Санаи нашр: 11.01.2017    №: 7    Мутолиа карданд: 498

17.01.2017


Вохӯрӣ бо устодону донишҷӯёни Донишкадаи иқтисод ва савдо

Мулоқот бо мудири иҷроияи Сандуқи саудии рушд

Боғи «Истиқлол» ба макони сайру тамошо табдил меёбад

Иштироки Лутфия Абдулхолиқзода дар Форуми байналмилалӣ

"ТОҶИКСТАНДАРТ". Назорат пурзӯр мегардад

Санҷишҳо нишон доданд...

Пардохти нафақаи беш аз 12 ҳазор нафар қатъ гардид

Як ҳафтаи варзиш

16.01.2017


Ҷаласаи Кумитаи тадорукоти таҷлили Ҷашни 20-солагии Ваҳдати миллӣ

Барқарорсозии муносибатҳои дипломатӣ бо Монако

Вусъати корҳои ободонӣ

Данғара. Ифтитоҳи корхонаи дӯзандагӣ

Бунёди маҷмааи варзиш дар Конибодом

КАДР. Норасоӣ эҳсос мешавад

ОБТАЪМИНКУНӢ. Вазъ беҳтар мегардад

ҶАРИМА - 464 ҳазор сомонӣ

Таъсиси чор озмоишгоҳи ҳозиразамон дар ДАТ

ДТТ: авлавият ба ҷавонони ихтироъкор

13.01.2017


Шарҳи ВКХ ба изҳороти мансабдорони афғон

Баррасии татбиқи лоиҳаҳои муштарак

Озмуни беҳтарин сенария эълон гардид

Дастгирӣ аз лоиҳаи сохтмони роҳи оҳан

Сатҳи таваррум муътадил нигоҳ дошта шуд

Сипосномаи академияи илмҳо ба рӯзнома ва хабарнигори "Ҷумҳурият"

Як қадам ба пеш дар бораи маркази илмӣ - таҳқиқотии технологияи инноватсионӣ дар АИ

Донишҷӯёни хориҷӣ забони тоҷикӣ меомӯзанд

Соли ҷавононро чорабиниҳои зиёд интизоранд

Таъсиси 6 ихтисоси нав дар ДДТТ

12.01.2017


Масъалаҳои истифодаи захираҳои об баррасӣ гаштанд

Озмуни ҷумҳуриявии «Биё бо ҳам бихандем»

Беш аз 11 миллион сомонӣ ба бонувони соҳибкор

Хуҷанд. Таъсиси шабакаи телевизионӣ

ТИБ. Аз доруҳои қалбакӣ то ришваситонӣ

Робитаҳои тиҷоратӣ густариш меёбанд


Дар сомонаҳои дигари Тоҷикистон хонед